Proč domovskou stránku? Proč TIMELINE?

30.04.2012 10:16

Možná Vám vadí praktiky některých společností a velkých obrů, které de facto řídí tento segment trhu. Ano, je velmi jednoduché něco odsoudit, zanadávat si na bandu lumplů, lemplů. Na druhou stranu ještě težší je přijmou odpovědnost. Věřte mi, za celou dobu co jsem se lidí ptal, co by konkrétně chtěli změnit a proč, jen málokdo měl v tomhle jasno. 

 

Vemte v potaz, že vše je na internetu možné a popusťte uzdu vaší fantazii...

Co používáte na internetu nejčastěji?

A co Vám na internetu nejvíce vadí, co se Vám nelíbí?

A proč?

 

Rozhovor:

"Používám Facebook, protože mi dává možnost sdílet fotky se svými přáteli a nemusím mít strach, že se mi třeba omylem smažou z počítače." 

To je výborné a co ti vadí, pokud něco takového na Facebooku existuje?

"Vadí mi, že sbírá údaje o uživatelích jako např. telefonní čísla, nebo teď aktuálně ten přechod na TIMELINE"

A proč ti to vadí, vždyť TIMELINE je uplně super, sám jej používám?

"Protože mě nutí dělat něco co nechci, jde spíše o to, že mám pocit, že mi někdo narušuje moji osobní internetovou svobodu

Vidíš to mi vůbec nedošlo, to je zajímavý názor. Teď mě napadlo... Koukej.. asi víš, že se účastním projektu WazzUb. Právě na svobodě uživatele stavíme celý tento projekt. Je spuštěna domovská stránka, stylem, kterým to zatím nikdo nedělal. Ve WazzUb se o takových věcech hlasuje v anketách, nikdy by se nemohlo stát, že by se dělalo něco s čím bychom nesouhlasili, nebo nám to nebylo všem na světě dostatečně a  podrobně vysvětleno. A sdílení fotek je tam taky... :)

Víš co, co ti budu povídat. Tady se přihlaš pomocí mailu jména a hesla a podívej se sám jak to celé vypadá.

Zajímalo by mě..

Jaký na to máš názor?

—————

Zpět